Sevgi mahnısı | Fikrət Qoca

Keçdiyin bütün yollar 
Qəlbimdən keçib gedir. 
Gözlərin bu dünyaya 
Sevilməyi öyrədir. 
 
Kipriklərinlə qorun 
Saçlarınla yaşın, yar 
Amandı, yar, baxışlar 
Gözəlliyin daşınar. 
 
Ürəyimi atsam da, 
Öz sevgimi atmaram. 
Sənə olan eşqimi 
Sənə də alçaltmaram 
 
Mehriban gülüşünlə 
Nərgizlər yaranıbdı. 
Mehriban baxışınla 
Dalğalar yaranıbdı. 
 
Kipriklərinlə qorun 
Saçlarınla yaşın, yar. 
Amandı, yar, baxışlar 
Gözəlliyin daşınar. 
 
Ürəyimi atsam da, 
Öz sevgimi atmaram. 
Sənə olan eşqimi 
Sənə də alçaltmaram.
 

0 şərh